Termeni și condiții ale magazinului online
§ 1
Dispoziții preliminare
1. Magazinul online ProTerm, disponibil la https://radiatoare-proterm.ro/, conduși de Dawid Fyda care desfășoară activitate comercială sub denumirea ProTerm, înregistrată în Registrul Central de Evidență și Informare a Activității Comerciale (CEIDG) ținut de ministrul delegat pentru economie, PIN 7343554026.
(2) Acești Termeni și condiții se adresează atât Consumatorilor, cât și Întreprinzătorilor care utilizează Magazinul și stabilesc regulile de utilizare a Magazinului online, precum și principiile și procedura de încheiere a contractelor de vânzare la distanță cu Clientul prin intermediul Magazinului.
§ 2
Definiții
1. Consumator - o persoană fizică ce încheie un contract cu Vânzătorul prin intermediul Magazinului, al cărui obiect nu este direct legat de activitatea sa economică sau profesională.
2. Vânzătorul - persoană fizică pcare desfășoară activitate comercială sub denumirea ProTerm Dawid Fyda, înregistrată în Registrul Central de Evidență și Informare a Activității Comerciale (CEIDG) ținut de Ministerul delegat pentru economie, NIP 7343554026.
3. Client - orice entitate care face achiziții prin intermediul magazinului.
4. Întreprinzător - o persoană fizică, o persoană juridică și o unitate organizațională care nu este o persoană juridică și căreia un act separat îi conferă capacitate juridică, care desfășoară o activitate comercială în nume propriu, care utilizează Magazinul.
5. Store - un magazin online operat de Vânzător la adresa de internet https://radiatoare-proterm.ro/
6. Contract la distanță - un contract încheiat cu un Client în cadrul unui sistem organizat de contractare la distanță (în cadrul Magazinului), fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractului, inclusiv.
7. Regulamente - aceste reguli ale Magazinului.
8. Ordine - o declarație de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de Comandă și având ca scop direct încheierea unui Contract de vânzare pentru un Produs sau Produse cu Vânzătorul.
9. Cont - contul unui client în Magazin, în care sunt colectate datele furnizate de Client și informații despre Comenzile plasate de acesta în Magazin.
10. Formular de înregistrare - un formular disponibil în Magazin pentru a crea un Cont.
11. Formular de comandă - un formular interactiv disponibil în Magazin care permite plasarea unei comenzi, în special prin adăugarea de Produse în Coș și definirea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv a modalității de livrare și de plată.
12. Cart - un element al software-ului Magazinului în care sunt vizibile Produsele selectate de către Client pentru cumpărare și în care este posibilă determinarea și modificarea datelor comenzii, în special a cantității de produse.
13. Produs - un articol/serviciu mobil disponibil în Magazin care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.
14. Contract de vânzare - un acord de vânzare a unui Produs încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online. Contractul de vânzare se înțelege, de asemenea, ca fiind - în conformitate cu caracteristicile Produsului - un contract de prestări servicii și un contract de muncă.
§ 3
Contact cu magazinul
1. Adresa vânzătorului: ul. Jasna 9/2, 33-300 Nowy Sącz
2. Adresa de e-mail a vânzătorului: proterm6@gmail.com
3. Numărul de telefon al vânzătorului: 668 182 127
4. Clientul poate comunica cu Vânzătorul folosind adresele și numerele de telefon indicate în acest paragraf.
§ 4
Cerințe tehnice
Pentru a utiliza Magazinul, inclusiv pentru a naviga în gama de produse a Magazinului și pentru a plasa comenzi pentru Produse, sunt necesare următoarele:
a. dispozitiv de capăt cu acces la Internet și un browser web
b. cont de poștă electronică (e-mail) activ,
c. cookie-uri activate,,
§ 5
Informații generale
1. Vânzătorul, în cea mai mare măsură permisă de lege, nu va fi răspunzător pentru nicio întrerupere, inclusiv întreruperi în funcționarea Magazinului cauzate de forță majoră, acte neautorizate ale unor terțe părți sau incompatibilitatea Magazinului online cu infrastructura tehnică a Clientului.
2. Pentru a naviga în sortimentul magazinului nu este necesară crearea unui cont. Efectuarea de comenzi de către Client pentru Produsele din sortimentul Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont în conformitate cu prevederile § 6 din Termeni și Condiții, fie prin furnizarea datelor personale și a adreselor necesare care permit îndeplinirea comenzii fără crearea unui Cont.
3. Prețurile menționate în magazin sunt exprimate în zloți polonezi și sunt prețuri brute (inclusiv TVA).
§ 6
Crearea unui cont în magazin
1. Pentru a vă crea un Cont în Magazin, trebuie să completați Formularul de înregistrare.
2. Înființarea unui Cont în Magazin este gratuită.
3. Intrarea în cont se face prin introducerea login-ului și a parolei stabilite în formularul de înregistrare.
4. Clientul are posibilitatea de a șterge contul în orice moment, fără a indica vreun motiv și fără a suporta taxe pentru acest lucru, prin trimiterea unei cereri corespunzătoare vânzătorului, în special prin e-mail sau în scris la adresele indicate la § 3.
§ 7
Reguli pentru plasarea unei comenzi
Pentru a plasa o comandă, este necesar să:
1. intrați în Magazin (opțional);
2. selectați Produsul care face obiectul comenzii și apoi faceți clic pe butonul "Adaugă în coș" (sau echivalent);
3. log in sau folosiți opțiunea de a plasa o comandă fără înregistrare;
4. dacă a fost selectată opțiunea de a plasa o Comandă fără înregistrare - completați Formularul de comandă introducând datele destinatarului comenzii și adresa la care urmează să fie livrat Produsul, selectați tipul de expediere (metoda de livrare a Produsului), introduceți datele de facturare dacă acestea sunt diferite de datele destinatarului comenzii,
5. click pe butonul "Comandă și plătește"/click pe butonul "Comandă și plătește" și confirmă comanda făcând clic pe link-ul trimis în e-mail,
6. selectați una dintre metodele de plată disponibile și, în funcție de metoda de plată, plătiți comanda în termenul specificat, sub rezerva § 8 punctul 3.
§ 8
Metode de livrare și de plată oferite
1. Clientul poate utiliza următoarele metode de livrare sau de colectare a Produsului comandat:
a. Livrare prin curierat, ramburs la livrare,
b. Colecție personală
2. Clientul poate utiliza următoarele metode de plată:
a. Pagare la livrare
b. Pagare la livrare
c. Pagare prin transfer bancar în contul Vânzătorului
d. Plăți electronice
e. Pagare prin card de plată.
(3) Informații detaliate privind metodele de livrare și metodele de plată acceptabile pot fi găsite pe paginile magazinului.
§ 9
Executarea contractului de vânzare
1. Încheierea Contractului de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul plasează o Comandă folosind Formularul de comandă din Magazinul online, în conformitate cu § 7 din Termeni și Condiții.
2. După plasarea comenzii, Vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și acceptă simultan comanda pentru executare. Confirmarea primirii Comenzii și a acceptării acesteia pentru executare se face prin trimiterea de către Vânzător către Client a unui mesaj de e-mail relevant la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul plasării Comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului cu privire la primirea Comenzii și acceptarea acesteia pentru executare și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. La primirea de către Client a mesajului de e-mail menționat mai sus, se încheie Contractul de vânzare între Client și Vânzător.
3. În caz de selecție de către Client:
a. plăți prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la data încheierii Contractului de vânzare - în caz contrar, comanda va fi anulată.
b. plata la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.
c. plata în numerar la ridicarea personală a lotului, Clientul este obligat să efectueze plata la ridicarea lotului în termen de 3 zile de la primirea informației că lotul este pregătit pentru ridicare.
4. Dacă Clientul a ales o altă metodă de livrare decât colectarea personală, Produsul va fi expediat de către Vânzător în perioada indicată în descrierea sa (sub rezerva paragrafului 5 din această secțiune), în modul selectat de către Client în momentul plasării Comenzii.
5. În cazul în care sunt comandate Produse cu termene de livrare diferite, data de livrare este cea mai lungă dată indicată.
B În cazul în care sunt comandate Produse cu termene de livrare diferite, Clientul are opțiunea de a solicita livrarea Produselor în părți sau de a avea toate Produsele livrate atunci când întreaga comandă este finalizată.
6. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:
a. În cazul în care Clientul alege plata prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
b. În cazul în care Clientul alege metoda de plată ramburs - de la data încheierii Contractului de vânzare,
(6) În cazul în care Clientul alege să ridice Produsul personal, Produsul va fi gata pentru a fi ridicat de către Client la data indicată în descrierea Produsului. În plus, Clientul va fi informat de către Vânzător cu privire la disponibilitatea Produsului pentru colectare prin trimiterea unui e-mail corespunzător la adresa de e-mail a Clientului furnizată în timpul plasării Comenzii.
7 În cazul unei comenzi de Produse cu date diferite de pregătire pentru colectare, Clientul are opțiunea de a colecta Produsele în părți (în funcție de pregătirea lor pentru colectare) sau de a colecta toate Produsele odată ce întreaga comandă a fost finalizată.
8 Începutul perioadei în care Produsul trebuie să fie gata pentru a fi ridicat de către Client se calculează după cum urmează:
a. În cazul în care Clientul alege plata prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.
b. În cazul în care Clientul optează pentru plata în numerar la livrare în persoană - de la data încheierii Contractului de vânzare.
(9) Livrarea Produsului are loc exclusiv în Polonia.
§ 10
Dreptul de retragere
1. Consumatorul se poate retrage din Contractul de vânzare în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
2. Perioada menționată la alineatul (1) începe odată cu livrarea Produsului către Consumator sau către o altă persoană decât transportatorul desemnat de Consumator.
3. În cazul unui contract care include mai multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, perioada indicată la alineatul (1) începe de la livrarea ultimului articol, lot sau parte.
4. În cazul unui contract care constă în livrarea regulată de produse pentru o perioadă de timp determinată (abonament), termenul indicat la alineatul (1) începe să curgă de la intrarea în posesia primului articol.
5. Consumatorul se poate retrage din Contract prin depunerea unei declarații de retragere din Contract la Vânzător. Trimiterea declarației de către Consumator înainte de termenul limită de retragere din Contract este suficientă pentru a respecta termenul de retragere.
6. Declarația poate fi trimisă prin poștă tradițională, prin fax sau în format electronic, prin trimiterea declarației la adresa de e-mail a vânzătorului sau prin transmiterea declarației pe site-ul web al vânzătorului - detaliile de contact ale vânzătorului sunt specificate la punctul 3. De asemenea, declarația poate fi transmisă pe un formular, al cărui model este atașat ca Anexa 1 la prezentele Condiții și Anexa la Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, dar acest lucru nu este obligatoriu.
7. În cazul în care Consumatorul trimite o declarație prin mijloace electronice, Vânzătorul va trimite imediat Consumatorului, la adresa de e-mail furnizată de acesta, o confirmare de primire a declarației de retragere din Contract.
8. Efectele retragerii din contract:
a. În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat.
b. În cazul retragerii din Contract, Vânzătorul va returna Consumatorului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea declarației de retragere a Consumatorului din Contract, plățile efectuate de către Consumator pentru articolul cumpărat, cu excepția costurilor de transport. În cazul în care bunurile sunt returnate, consumatorul trimite articolul pe cheltuiala sa.
c. Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceleași metode de plată utilizate de consumator în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o soluție diferită care nu va genera costuri pentru consumator.
d. Vânzătorul poate reține rambursarea până când primește produsul înapoi sau până când i se furnizează dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente are loc primul.
e. Consumatorul trebuie să trimită înapoi Produsul la adresa : Jankowa 249, 38-350 Jankowa - imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data la care a informat Vânzătorul despre retragerea din Contract. Termenul este respectat dacă Consumatorul trimite înapoi Produsul înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
f. Clientul va suporta costurile directe de returnare a Produsului, inclusiv costurile de returnare a Produsului în cazul în care, din cauza naturii sale, Produsul nu ar putea fi returnat în mod normal prin poștă.
g. Consumatorul este răspunzător numai pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului, alta decât cea necesară pentru a constata natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
i. Clientul va primi un răspuns la garanție în termen de maximum 14 zile de la depunere.
(9) În cazul în care, din cauza naturii produsului, acesta nu poate fi trimis înapoi prin poștă în mod obișnuit, informațiile despre acest lucru, precum și despre costurile de returnare a produsului, vor fi incluse în descrierea produsului în magazin.
(10) Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu se aplică consumatorului în ceea ce privește contractul:
a. în care obiectul prestației este un articol nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individualizate ale acestuia,
b. în care obiectul prestației este un articol livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare,
c. în care obiectul spectacolului este un produs perisabil sau cu termen de valabilitate scurt,
d. pentru prestarea de servicii, în cazul în care Vânzătorul a prestat serviciul în întregime cu acordul expres al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestației că, după prestarea de către Vânzător, își va pierde dreptul de a se retrage din Contract,
e. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are niciun control și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere din Contract,
f. în care obiectul prestației este reprezentat de lucruri care, după livrare, prin natura lor, devin inseparabile de alte lucruri,
g. în care obiectul prestației este reprezentat de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 14 zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora vânzătorul nu are niciun control,
h. în care obiectul spectacolului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe de calculator livrate în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare,
i. pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament,
j. pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, dacă executarea a început cu acordul expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere și după ce vânzătorul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere,
§ 11
Reclamație și garanție
1. Contractul de vânzare acoperă produsele noi.
2. Vânzătorul este obligat să furnizeze Clientului un articol lipsit de defecte.
3. În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Vânzător, Clientul are dreptul de a face o reclamație în baza dispozițiilor privind garanția din Codul civil.
4. Legistrările trebuie făcute în scris sau prin e-mail la adresele vânzătorului indicate în acești Termeni și condiții.
5. Se recomandă ca reclamația să includă, printre altele, o descriere concisă a defectului, circumstanțele (inclusiv data) apariției acestuia, detaliile Clientului care face reclamația și cererea Clientului în legătură cu defectul bunurilor.
6. Bunurile trimise înapoi în cadrul procedurii de reclamații trebuie trimise la adresa specificată la § 3 din acești Termeni și condiții.
(7) În cazul în care a fost acordată o garanție pentru un Produs, informațiile despre garanție, precum și conținutul acesteia, vor fi incluse în descrierea Produsului în Magazin. Vânzătorul va atașa, de asemenea, cardul de garanție la Produsul vândut.
§ 12
Proceduri extrajudiciare de plângere și de recurs
1. Informații suplimentare cu privire la posibilitățile consumatorului de a utiliza procedurile de reclamație și despăgubire extrajudiciară și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale mediatorilor districtuali (orășenești) pentru consumatori, ale organizațiilor sociale ale căror sarcini statutare includ protecția consumatorilor, ale inspecțiilor provinciale de inspecție comercială și la următoarele adrese de internet ale Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php și http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Consumatorul dispune de următoarele exemple de proceduri extrajudiciare de reclamație și de recurs:
a. Consumatorul are dreptul de a se adresa instanței amiabile permanente de protecție a consumatorului prevăzute la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Monitorul Oficial al României din 2014, poziția 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de soluționare a unui litigiu care decurge din contractul încheiat cu vânzătorul.
b. Consumatorul are dreptul să se adreseze inspectorului provincial al Inspecției Comerciale, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Monitorul Oficial 2014, poziția 148, cu modificările ulterioare), cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere pentru soluționarea pe cale amiabilă a unui litigiu între consumator și vânzător.
c. Consumatorii pot obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu între ei și vânzător, utilizând, de asemenea, asistență gratuită din partea unui mediator districtual (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi).
§ 13
Date cu caracter personal în magazinul online
1. Administratorul datelor cu caracter personal ale Clienților colectate prin intermediul Magazinului Online este Vânzătorul.
2. Datele cu caracter personal ale clienților colectate de către administrator prin intermediul magazinului online sunt colectate în scopul îndeplinirii contractului de vânzare, iar dacă clientul își dă consimțământul - și în scopuri de marketing.
3. Destinatarii datelor cu caracter personal ale Clienților Magazinului Online pot fi:
a. În cazul unui Client care utilizează metoda de livrare prin poștă sau curierat în cadrul Magazinului online, Administratorul va pune datele cu caracter personal colectate ale Clientului la dispoziția transportatorului sau intermediarului selectat care efectuează livrarea în numele Administratorului.
b. În cazul unui Client care utilizează metode de plată electronică sau cu cardul de credit în Magazinul online, Administratorul pune la dispoziția entității selectate care gestionează plățile menționate mai sus în Magazinul online datele cu caracter personal colectate ale Clientului.
4 Clientul are dreptul de a accesa și de a-și corecta datele.
5. furnizarea de date cu caracter personal este voluntară, deși nerespectarea obligației de a furniza datele cu caracter personal specificate în Termeni și condiții necesare pentru încheierea contractului de vânzare duce la imposibilitatea încheierii contractului de vânzare.
§ 14
Dispoziții finale
(1) Contractele încheiate prin intermediul magazinului online se încheie în limba poloneză.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a aduce modificări la acești Termeni și Condiții din motive importante, de exemplu: modificarea reglementărilor legale, modificarea metodelor de plată și de livrare - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și Condiții. Vânzătorul va informa Clientul cu privire la fiecare modificare cu cel puțin 7 zile înainte.
(3) Chestiunile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții sunt guvernate de dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice; Legea privind drepturile consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal.
(4) Clientul are dreptul de a recurge la proceduri extrajudiciare de reclamație și de recurs. În acest scop, acesta poate depune o plângere prin intermediul platformei online ODR a UE, disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.